Obsługa posprzedażowa
Usługi serwisowe i aftersales.
W celu usprawnienia obsługi posprzedażowej i serwisowej zdecydowaliśmy się na zbieranie wszystkich zgłoszeń za pośrednictwem poniższego formularza i ich automatyczną rejestrację w systemie. Wszystkie przesłane do nas zgłoszenia tworzą listę zadań dla naszych konsultantów i techników, a o kolejności ich wykonywania decyduje czas zgłoszenia, wiek maszyny (okres gwarancji) lub warunki zapisane w kontraktach serwisowych. Każde zgłoszenie otrzymuje indywidualny numer, a wszystkie informacje związane z nim są przechowywane w jednym miejscu – bardzo ważne jest aby każdy problem przekazywany był do nas jako oddzielne zgłoszenie. Informacje przekazane telefonicznie lub mailowo (na adres inny niż serwis@unilogo.com.pl) nie są rejestrowane w systemie, więc nie jesteśmy w stanie zapewnić szybkiej i efektywnej ich obsługi.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jak mogę zgłosić problem z urządzeniem?
Wszystkie zgłoszenia należy przesłać w formie pisemnej za pomocą formularza dostępnego w okienku obok. Każde zgłoszenie powinno dotyczyć tylko jednej sprawy / usterki / pytania. Jednocześnie informujemy, że telefoniczne przekazanie problemu nie jest rejestrowane w systemie i nie możemy się nim zająć.
Wysłałem już zgłoszenie e-mailem na inny adres. Czy to nie wystarczy?
Co powinno zawierać zgłoszenie?
- numer seryjny maszyny
- opis usterki
- oczekiwany sposób reakcji (wysyłka części, pomoc zdalna, przyjazd technika).
Bardzo pomocne są też zdjęcia i filmy pokazujące problem, dzięki nim jesteśmy w stanie reagować o wiele szybciej.
Dlaczego akceptowane są jedynie zgłoszenia nadesłane drogą pisemną?
Staramy się usprawniać sposób naszego działania w zakresie obsługi serwisowej i posprzedażowej. Zgłoszenia przesłane poprzez formularz rejestrujemy automatycznie dzięki czemu każda sprawa otrzymuje indywidualny numer, trafia do odpowiedniej kolejki a wszystkie związane z nią informacje są przechowywane w jednym miejscu. Dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować, że każde zgłoszenie spotka się z naszą odpowiedzią w możliwe najkrótszym czasie.
Dostałem e-mail z potwierdzeniem. Co to oznacza?
Czy powinienem odpowiedzieć na potwierdzenie?
Kiedy mogę spodziewać się reakcji?
Jak działa serwis Unilogo Robotics?
Serwis w Unilogo Robotics to kooperacja dwóch działów: uruchomień i obsługi aftersales, czyli łącznie około 20 osób. Wszyscy pracują w siedzibie firmy, która znajduje się w Piasecznie (Polska, województwo mazowieckie).
Dział uruchomień zajmuje się dopracowaniem nowych maszyn, zanim jeszcze opuszczą naszą fabrykę i przygotowaniem ich do odbiorów FAT i SAT.
Dział aftersales prowadzi szeroko pojętą obsługą posprzedażową, w tym obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną oraz sprzedaż części zamiennych i elementów formatowych, a także oferuje modernizacje.